Meglepetés lánybúcsú

Idén júniusban szerveztem a nővéremnek a lánybúcsúját. Nagyon sokat agyaltam rajta, hogy mit találjak ki. Meg akartam lepni valami teljesen új dologgal. Tudtam, hogy arra számít, hogy valami virágokhoz kapcsolódó dolgot találok ki, például elmegyünk egy levendulamezőre, vagy nem tudom, mert virágboltban dolgozom és ezekben a dolgokban vagyok igazán otthon. De nem akartam, hogy az legyen, amire számít. Azt akartam, hogy egy izgalmas és egyedi lánybúcsú pillanataival induljon a házasságba. Szerencsére a virágboltban különbözőbbnél különbözőbb emberek fordulnak meg, és mindenkitől kérdezősködtem, hogy mit ajánl, úgyhogy hamar meg is született a tökéletes ötlet.

A Balatonra mentünk vitorlázni a BalatonPro jóvoltából. A cégnek több lánybúcsú csomagja is van, de egyébként mindegyikhez nyitottan állnak hozzá és rugalmasak ha valamilyen extra kérésünk lenne. Nekünk mondjuk nem volt. A testvérem egyik barátnőjével ketten szerveztük meg az alkalmat és teljesen meg voltunk elégedve a felkínált lehetőségekkel, nem voltak extra kéréseink. Úgy kezdtük a napot, hogy délelőtt elindultunk Siófokról. A nővéremnek persze elképzelése sem volt róla, hogy miért indultunk le a Balatonhoz Budapestről. Aztán amikor megérkeztünk Siófokra, bekötöttük a szemét és egészen addig nem vettük le a sálat, amíg a kikötőben nem álltunk a vitorlásunk előtt a kapitánnyal együtt, indulásra készen. Mondjuk, ez egy extra kérés volt, most jut eszembe: arra kértük az alkalmazottakat, akikkel dolgunk volt a vitorlára szállás előtt, hogy a bekötött szemű menyasszony előtt ne beszéljenek semmiről, hogy nehogy rájöjjön, hogy hol vagyunk. De ez teljesen rendben volt, mert a csajok kint maradtak a nővéremmel és csak én mentem be intézkedni, meg szólni, hogy megérkeztünk.

Videót is készítettünk róla, amikor levettünk Anna szemeiről a sálat. Először nem értette, hogy mi történik, de aztán a kapitány köszöntötte és felsegítette a vitorlásra. Teljes volt az őrület. Egész napra kibéreltük a vitorlást, valamint a korlátlan italfogyasztást is igényeltük. Úgy voltunk vele, hogy nincs kedvünk még annak a vásárlásával és cipelésével is foglalkozni. Én azért hoztam néhány dísznövényt, amit leraktunk a vitorlás különböző pontjaira, de természetesen erről előre egyeztettem, meg Annának is hoztam egy csodás virágkoszorút, amiben gyönyörűen mutatott. Egész nap vitorláztunk a Balatonon, az ebédet Tihanyban fogyasztottuk el, majd a vacsorát Siófokon. A vacsora része volt a vitorlás csomagnak. Valamint tartozott még hozzá ingyenes belépő és különböző kedvezmények menő siófoki bulizóhelyekre, ahol majdnem az egész éjszakát eltöltöttük. De ez nem minden! Még másnap is tartott a buli: a kikötő mellett, ahonnan indultunk, van egy hatalmas luxus szálloda, ahová kaptunk másnapra wellness belépőket. Atyaég, hogy ez mennyire jó volt. Egy fárasztó nap és éjszaka után, rengeteg koktél és pezsgő éltüntetése után csak lazultunk és élveztük az életet.